SIKÇA SORULAN SORULAR

Satın aldığım ürünlerin kargoya teslim edilme süresi ne kadardır?

MER’S stoklu çalışan bir marka değildir. Tüm ürünler sipariş sonrası size özel renk veya boy seçenekleri ile yeni olarak üretilir. Sipariş verdiğiniz ürünler 2 ile 5 iş günü içerisinde üretimi tamamlanıp; Yurtiçi Kargo şirketine teslim edilir. Kargo şirketlerinin teslimat süreci veya dağıtımı ile ilgili konulara MER’S müdahale edememektedir. Cuma günü saat 15:00’den sonra verdiğiniz tüm siparişler takip eden Pazartesi günü işleme alınmaktadır. Hafta sonları verilen siparişleriniz ise takip eden ilk iş gününde işleme alınmaktadır. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır. Olası sorunlarda tarafınıza telefon ya da e-posta yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Şifremi unuttum, siteye nasıl giriş yapabilirim?

Üye girişi için kullandığınız şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfamızda yer alan “ÜYE GİRİŞİ” bölümündeki “Şifremi Unuttum” seçeneğini tıklayınız. Şifre sıfırlama linkiniz üye olurken kullandığınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Siparişimi verirken nelere dikkat etmeliyim?

Mers.com.tr’den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğru olduğundan emin olmalısınız. Fatura adres bilgileri, tarafımızca faturalama işlemi gerçekleştikten sonra değiştirilemez.

Alışveriş sepetime eklediğim ürünlerin sepetimde bekleme süresi ne kadardır?

Alışverişinizi kolaylaştırmak için sepetinize eklediğiniz ürünler siz silmediğiniz ve tükenmediği takdirde sepetinizde görünmeye devam eder. Mers.com.tr üyelerinin fırsatlardan eşit şekilde yararlanabilmesi için alışveriş sepetinizde bulunan ürünler size rezerve edilmez. Ürün sepetinizde olsa da sizin adınıza rezerve edilmediğinden ürünün tükenme ihtimali bulunmaktadır.

Sipariş verirken sayfa hata veriyor. Ne yapmalıyım?

Böyle bir durumda linkleri inceleyerek oradaki yönlendirmeleri uygulayınız. Aynı hatayla bir kez daha karşılaşırsanız online@mers.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Toptan satışınız var mı?

Toptan satış talepleriniz ile ilgili mers@mers.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için mers@mers.com.tr e-posta adresine iptal talebinizi göndermeniz yeterlidir.

İndirim kodumu nasıl kullanabilirim?

Eğer herhangibir indirim kodunuz var ise indirim kodunuzu kullanmak için; “Alışveriş Sepetim” sayfasında yer alan “İndirim Kodu” alanına kodu girmeniz gerekmektedir.

Mers.com.tr'den nasıl ödeme yapabilirim?

Mers.com.tr’den vereceğiniz siparişlerin ödemesini Kredi/Banka Kartınızı kullanarak sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Kapıda ödeme veya Havale/EFT ile ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Havale/EFT ile ödeme için lütfen +90 212 518 24 97 veya +90 535 830 49 89 no’lu telefondan bilgi alınız.

Ürünlerinizin fiyatlarına KDV dahil midir?

Mers.com.tr’de satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Hangi kredi kartlarını kullanabilirim?

Sitemizde kredi kartı ödeme sistemi olarak Dünya’da 13 ülkede faaliyet gösteren 15.000’den fazla site tarafından kullanılan PayU Güvenli Ödeme Sistemi kullanılmaktadır. Mers.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde VISA ve MasterCard kredi kartları ile ödemelerinizi PayU Ödeme Sistemi ile güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. ***Önemli Uyarı: PayU Ödeme Sistemleri altyapısını kullanan sitelerden yapacağınız alışverişlerde eğer Akbank veya Yapı Kredi kartlarını (banka veya kredi kartı) kullanırsanız bu alışverişlere istinaden ekstrenizde “işyeri adı” kısmında “PayU_TR-Web Sitesi Adı” yer alacaktır; bunun dışında kullandığınız kartlarda ise bu alanda “PayU Ödeme Hizmetleri” ifadesini göreceksiniz.

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Sitemizde kredi kartı ödeme sistemi olarak Dünya’da 13 ülkede faaliyet gösteren 15.000’den fazla site tarafından kullanılan PayU Güvenli Ödeme Sistemi kullanılmaktadır. Bu sistemde Bonus, World, Axess, CardFinans, Maximum ve Paraf kartlarına sahipseniz 9 aya kadar kredi kartınıza taksitte alışveriş yapabilirsiniz. ***Önemli Uyarı: PayU Ödeme Sistemleri altyapısını kullanan sitelerden yapacağınız alışverişlerde eğer Akbank veya Yapı Kredi kartlarını (banka veya kredi kartı) kullanırsanız bu alışverişlere istinaden ekstrenizde “işyeri adı” kısmında “PayU_TR-Web Sitesi Adı” yer alacaktır; bunun dışında kullandığınız kartlarda ise bu alanda “PayU Ödeme Hizmetleri” ifadesini göreceksiniz.

Kredi kartım ile ödeme yapamıyorum neden?

Kredi kartı ile ödeme yapmaya çalışıyor ve başarılı olamıyorsanız öncelikle bankanızdan, kredi kartınızın internet kullanımına açık olup olmadığını öğrenin. Eğer kartınız internet kullanıma açık ise; kredi kartı limitinizin, yapmak istediğiniz alışveriş için yeterli olup olmadığından emin olunuz. Kredi kartı bilgilerinizin, eksiksiz ve doğru olup olmadığını kontrol ediniz. Ödeme yapmaya çalıştığınız kredi kartının son kullanma tarihinin geçmemiş olduğundan emin olunuz. Belirtilen bu şartların tümünü sağladığınızı düşünüyorsanız ve ödeme denemelerinizde başarılı olamıyorsanız, lütfen kısa bir süre bekledikten sonra işleminizi tekrar gerçekleştirmeyi deneyiniz. Sorunun devam etmesi halinde online@mers.com.tr e-posta adresinden veya +90 535 830 49 89 no’lu telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.